EGIPTE

(en construcció)

Al novembre de 2006 varem fer un viatge a Egipte que incloia 4 dies de creuer pel Nil i 3 nits a El Caire.
El vol va ser molt plàcid i en poc mes de 4 hores ja estavem a Luxor on ens varen recollir i portar fins el baixell en el que fariem el creuer.
Tipics baixells que fan el creuer pel Nil

El creuer consistia en baixar pel riu Nil en sentit sud en direcció a Assuan i les parades previstes eren a Edfu, Kom Ombo  i Assuan, en tots aquests llocs així com al mateix Luxor teniem visites programades i algunes petites excursions les varem decidir sobre la marxa.
Temple de Karnak (Luxor)

Varem visitar els temples de Luxor, Karnak, Edfú, Kom Ombo, la vall dels reis i la vall de les reines, les piramides de Keops, Kefren i Micerinos, l'esfinge i el temple d'Abu Simbel. Tambe varem conèixer les ruines de Philae, el monòlit inacabat, la presa d'Assuan i diferents indrets d'El Caire com la Gran Mesquita, el mercat d'Al-Khalili, el barri copte, el museu egipci, la plaça Tahrir, etc.

En
Temple de Luxor

Haig de reconèixer que no soc usuari habitual de viatges "organitzats" però en aquesta ocasió i amb tan sols 7 dies de vacances vaig decidir que era la millor opció i sobretot la més econòmica. El grup amb el que varem fer el viatge va ser molt divertit i ens varem associar rapidament tant entre nosaltres com amb el guia, el primer dia ja erem el grup dels "habibis" (amics en egipci), això va facilitar molt que el viatge esdevingués molt amè i que en guardem un molt bon record. D'aquell viatge poc en queda ja avui dia pero un petit contacte via mail amb alguns membres del grup existeix ha resistit, no obstant sempre els durem al cor i presents en el nostre record. La Montse de Madrid amb sa mare, l'Elena i sa germana i en Quique de Madrid, en Manolo i l'Elena que ja s'han casat, la Maika i la Laura de Bilbao, en Fran i la Sònia de Saragossa, en Matias i la Sofia de Valladolid, tots ells amics per sempre.